Pagina's

dinsdag 3 januari 2012

12by2012: de balans



12 weken geleden stelde ik een lijstje op met 12 punten die ik nog voor de start van 2012 wou bereiken.

[1] hang up the curtains in our bedroom
-> werd uiteindelijk voor mij gedaan. lekker makkelijk

[2] go swimming with Léon
-> een succes!

[3] put up some Christmas decoration
-> het resultaat was eenvoudig maar elegant. volgend jaar mag het wat grootser maar ik ben wel tevreden.

[4] take more pictures
-> buiten een poging tot inhaalbeweging is hier tot mijn grote spijt niet veel vangekomen.

[5] read Blankets by Craig Thompson
-> geslaagd! ik las ook nog Persepolis (in het Frans) en ben van plan nog heel wat andere graphic novels te verslinden

[6] make a photo book with the pictures of our holiday
-> ik ben al overal gaan stoefen met mijn boek, zo blij dat ik er mee ben. nu nog één maken met alle foto's van 2011

[7] visit the Brussels Vintage Market
-> done

[8] update the music on my ipod (been meaning to do this for 2 years now)
-> bewust uitgesteld. ik weet het, dit lijstje was juist om uitstelgedrag tegen te gaan maar ik koop deze maand een nieuwe laptop en ga dan al mijn bestanden, foto's en muziek opkuisen en dan komt dit ook weer in orde

[9] buy a cool pair of booties
-> als eerste volbracht. als ik ze nu nog wat meer zou aandoen zou het volledig geslaagd zijn

[10] make spaghetti vongole
-> mmm, zo lekker. dit komt in 2012 zeker nog eens op de menu!

[11] visit a museum or exposition
-> ik bezocht Urban Survivors in de Fnac en zag een kleine expo van lokale amateurkunstenaars uit onze buurt. in 2012 zou ik graag nog eens een echt museum binnengaan

[12] wear a dress or skirt at least every 2 weeks
-> exact om de 2 weken een rok dragen is niet gelukt, maar met de feesten heb ik wat extra moeite gedaan. resultaat: 6 keer een rok of kleedje aangedaan op 12 weken, dat is toch min of meer geslaagd zou ik zeggen

Geen opmerkingen:

Een reactie posten