Pagina's

dinsdag 13 december 2011

#6 - check (na wat omzwervingen)

Mijn fotoboek van onze reis is eindelijk toegekomen. Heb het vorige maand met photoshop ineengestoken en op 29 november plaatste ik mijn bestelling bij Blurb want daar had ik al heel wat goede dingen over gehoord. 

Ik koos voor de goedkopere trage levering die mij zei dat ik tegen 12/12 mijn boek ten laatste zou ontvangen maar kreeg op 5 december al een mail met de boodschap dat het bij hen vertrokken was.

Maar... ik heb gezondigd tegen de eerste wet van het webshoppen. Geef altijd, maar dan ook ALTIJD een leveringsadres op waar iemand het pakje kan ontvangen. Ik had al eerder fotoboeken besteld bij concurrenten van Blurb en die leveringen pasten altijd mooi in de brievenbus dus besloot ik mijn eigen adres in te geven. Helaas, pindakaas. Blurb levert met UPS en die blijken buiten briefjes met de melding dat ze zijn langsgeweest geen pakjes in de brievenbus te willen steken.

Dat was vorige week dinsdag. Op dat briefje stond dat ze de volgende dag zouden terugkomen. Andere opties zijn ook mogelijk, je kan dit dan gewoon online regelen. Nu ging mijn vriend vrijdag de hele dag thuis zijn dus koos ik voor levering op zijn vrije dag. De arme jongen heeft de hele dag gewacht en niemand zien passeren. Typisch. Toen ik zaterdag morgen de tracking checkte stond er levering voorzien voor maandag. Uiteraard ging er dan weer niemand thuis zijn. Heb dan maar de customer service gebeld en kon zo zonder problemen het leveringsadres veranderen en vandaag, een week later heb ik eindelijk mijn boek in handen en ik ben er megablij mee!






P.S. 6 van de 12 punten op mijn lijst zijn gedaan. Met nog iets meer dan een halve maand te gaan ben ik halfweg.

1 opmerking:

  1. Heeeeel mooie foto's!!! Idd wel handig zo'n fotograaf in huis ;) (maar ik ben zeker dat er ook prachtige foto's van jou tussenzitten, met dat fantastisch toestel dat je hebt ;)

    BeantwoordenVerwijderen