Pagina's

maandag 19 december 2011

Duits pannenkoekending

Dana Made It doet een Christmas countdown met sweets & treats. Elke dag staat er een recept op het menu van één of andere zoete lekkernij. Enkele dagen gelden was dit voor Puffy Oven Pancakes, blijkbaar ook gekend als German Pancakes.

Het zag er origineel, lekker en niet zo moeilijk uit dus wou ik dit ook eens proberen. En voilà, hier het resultaat:

klik hier om te zien hoe het er zou moeten uitzien...

Wij aten er crème anglaise en hagelslag bij en het smaakte als iets tussen omelet, pain perdu en pannenkoeken.

Mijn conclusie? [1] niet slecht maar geef mij toch maar echte pannenkoeken. [2] ik wil een nieuwe oven. Klink misschien radicaal maar ik heb zo'n combi microgolfoven/oven-ding waarmee egaal bakken nogal moeilijk is. Vandaar de kleurverschillen in mijn baksel. Ik ben niet de bakprinses van de familie en ik steek dat nogal graag op mijn oven, maar dat hadden jullie misschien al door...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten