Pagina's

donderdag 17 november 2011

't is al naar de zak

Ik had het wel gedacht, nummer 12 ging een moeilijke worden. Reden te meer om het op mijn lijstje te zetten, maar het heeft niet mogen baten.

Ik draag namelijk zelden rokken. Zelf in de zomer. Het moet echt al heel warm zijn, voor ik geen jeans meer wil dragen. Ik weet niet goed waaraan het ligt maar ik heb de indruk dat ik 1) niet echt modellen vind die bij mij passen 2) niet het juiste schoeisel heb om er een mooi geheel van te maken 3) zeker niet de mooiste benen heb (ik heb héél witte benen).

Het leek mij dus een goed voornemen om minstens elke 2 weken een rok te dragen. En dat is dus al mislukt: ik heb een rok aangehad op vrijdag 14/10, zondag 30/10 en vandaag 17/11, daar zitten steeds duidelijk meer dan 14 dagen tussen.

Allez, we zullen de draad dan maar terug oppikken en er ons vanaf nu proberen aan te houden en het extra goed te maken door mijn andere puntjes zeker wel uit te voeren.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten