Pagina's

donderdag 12 september 2013

de laatste tijd...

Wegens een chronisch te kort aan interessante inhoud, doe ik een 2e "de laatste tijd..."

 ... ben ik mij nog altijd aan het afvragen of ik de laatste 15 dagen zou meedoen met de photo challenge. Ik neig naar ja, maar voel me nogal lui deze maand. Gelukkig heb ik nog 3 dagen om te beslissen.

... deed ik mee aan de give away voor een originele sheena's clutch, bij Sheena uiteraard. Allen daarheen. Meedoen kan tot 10 oktober.

... zag ik dat iemand mijn verjaardag op een muur in het station van Jette spoot. Mocht het voor mij zijn: bedankt en sorry dat ik het nu pas zag.

... was ik superfier toen de geweldige Eric Barclay één van mijn boards op pinterest begon te volgen.
Ja echt, de Eric Barclay van dit soort prachtige kunstwerkjes

... zag ik dit coole T-shirt op Redbubble. Spijtig dat het niet in Léon zijn maat komt.

1 opmerking:

  1. Ja doe maar mee aan die photochallenge dan kunnen wij meegenieten van het resultaat :-) En wat leuk van die Eric Barclay! Ik heb net zijn site eens bekeken: wauw die maakt echt wel mooie dingen :-)

    BeantwoordenVerwijderen