Pagina's

woensdag 5 juni 2013

a photo a day [juni | 1-5]

Ok, we zijn vertrokken. Momenteel nog allemaal met het fototoestel (en deels zelf met de goede lens van mijn vriend) en nog niets met de gsm. 't Is bijna alsof we professioneel bezig zijn ;).

1. looking down | er zit een limoen in het boeketje bloemen dat ik kreeg

2. faceless selfportrait | geen gezicht, dan maar mijn tenen, pas gelakt en helemaal assorti aan mijn slippers!

3. stranger | stranger on a roof - klinkt als een film (wel redelijk stressy zo vreemden fotograferen)

4. 2 o'clock | tijd voor een (lekker maar duur) drankje

5. pattern | iemand plakte ooit dit retrobehangpapiertje in ons tuinhuis (waarschijnlijk toen het nog niet retro was)



7 opmerkingen:

  1. Leuke reeks al :-)

    Ik vind het ook stressy om "strangers" te fotograferen, ik doe dat eigenlijk niet zo graag (omdat ik zelf ook niet graag heb dat onbekenden foto's van mij nemen/publiceren). En 2 o'clock interpreteer ik als 2 uur 's nachts :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig behangpapier! Toffe foto's! Inderdaad superlekker, maar de portemonnee vindt die drankjes ook niet zo tof :p

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super bedankt! Ik kan niet wachten om jouw volgende foto's te zien!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik wil in je tuinhuis wone! met zo'n behang!!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. haha, buiten het behangpapier is er echt niet veel aan ons tuinhuis hoor. vooral veel rommel :D

      Verwijderen