Pagina's

maandag 10 juni 2013

a photo a day [juni | 6-10]

Hier deel 2 van de foto-opdracht en ik denk dat iedere deelnemer high key heeft moeten googelen :)

6. makes me smile | eyebombing. every single time. (ook als hij maar 1 oor heeft)

7. high key | naar het schijnt is high key niet zo maar overbelichten, wel ja, pech, ik heb geen fotostudio en had geen zin in iets volledig wit

8. sunrise or sunset | de zonsondergang vanaf het zolderraam wegens alleen thuis met een slapend kleuter en dus niet in de mogelijkheid om naar buiten te gaan

9. up close | mijn nieuwe lens (17 - 50 mm) is eigenlijk niet echt geschikt om close-ups te fotograferen maar hier mijn poging met wat onkruid

10. unusual | vanaf mijn bureau zag ik plots een trein zonder ramen (getrokken met mijn gsm en de 2e foto is om te bewijzen dat het echt wel een trein was)

8 opmerkingen:

  1. Die trein: ik moest even goed zoeken, want door die grafitti leek hij eerst een muur!

    Ik vind uw eerste foto en de closeup zeker wel geslaagd, hoor. Dankzij uw foto hoef ik niet met mijn neus vlakbij de grond te gaan om het onkruid tussen boomschors te spotten. :)

    En de sunset.. dat is echt niet zo simpel als het lijkt om zonsondergangen te fotograferen. Je hebt een mooie sfeer vastgelegd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk die eyebombing :-) En ik moest ook eens goed kijken naar die trein, kan het zijn dat alle ramen overschilderd zijn met graffiti?

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ja idd, was een redelijk zot zicht zo'n volledig met zilveren graffiti bespoten trein
      vond het een beetje raar dat ze dat ding lieten rijden, kan niet leuk zijn voor de mensen die er in zitten
      't zal zijn dat ze echt geen reservewagens hebben

      Verwijderen
  3. Photobombing is altijd zo leuk om naar te kijken :) Tovert ook een glimlach op mijn gezicht! Fijne foto's!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Waar woon jij mss? Mijn trein zag er ook zo uit :P

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. ik woon in neder-over-heembeek, maar ik werk in jette en mijn bureau heeft uitzicht op het station
      de foto is genomen om 16u10 dus het was de L-trein die van dendermonde via jette naar brussel en geeraardsbergen rijdt

      Verwijderen
  5. Haha! ja da is dus de mijne :P Ale wel al paar uur later :P ik deed mijn stage in Neder-over-heembeek :) en neem dus elke nu de trein van Dendermonde naar Brussel :P maar woon in Opwijk :) :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik houd van je sunset en unusual foto's, van je high key kreeg ik plotseling trek in..)

    BeantwoordenVerwijderen