Pagina's

dinsdag 1 november 2011

#5 - check

Nadat ik op A Cup of Jo een blogpost had gelezen over graphic novels wou ik er ook eens één lezen. In heel veel van de reacties werd lovend over Blankets van Craig Thompson gesproken.


Dus Blankets zou het worden. Leve ebay waar ik een 2ehandsexemplaar op de kop kon slaan.
Het boek telt meer dan 500 pagina's maar door de mooie illustraties leest het als een trein.


Eén nadeel: het was nogal groot en zwaar om in mijn handtas te steken (ik lees graag op de tram op weg naar het werk) maar ik heb het toch gedaan, zo graag wou ik verder lezen.

Punt 5 op mijn 12by2012-lijstje was dus een goed idee. Ik nog graphic novels lezen. De volgende op mijn leeslijst wordt Persepolis en als ik heel veel moed heb, lees ik hem in het Frans (de originele versie).

2 opmerkingen:

  1. Hij heeft trouwens intussen een nieuwe graphic novel uit, moest het je interesseren. Habibi heet het.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. die staat uiteraard op mijn verlanglijstje voor kerstmis en anders koop ik hem zelf wel :-)
    craig thompson was trouwens onlangs in brussel voor een signeersessie maar kwam er pas achter toen het net achter de rug was :(

    BeantwoordenVerwijderen