Pagina's

dinsdag 3 september 2013

léon ♥ [augustus]


Eigenlijk niet veel nieuws onder de zon deze maand. Maar kom, ik heb mij voorgenomen om dit lijstje toch minstens een jaar vol te houden en anders heb ik niets om in mijn maandelijks overzicht in mijn fotoboek te zetten, dus hier gaan we.

BOEKEN
We lazen vooral Fais-toi rire! van Christian Guibbaud en een beetje Klein Wit Visje en Klein Wit Visje Telt tot 11 van Guido Van Genechten.

TV, FILM & YOUTUBE
Léon keek vooral naar de Umizoomi's, de laatste Ninja Turtles-serie en TMNT, de animatiefilm uit 2007 en Cartoon Network.

MUZIEK
1 keer ging Léon op youtube van het ene naar het andere Shakiraliedje. Gelukkig is het bij een keer gebleven. Voor de rest werden er geen specifieke liedjes aangevraagd, maar in de auto blijft hij meezingen met de playlist.

ETEN
Euhm, dat gezonder doen eten is er nog niet echt van gekomen. Frietjes en ijsjes blijven torenhoge favorieten. Gelukkig kan je Léon ook altijd blij maken met bananen en kerstomaatjes.

ANDERE
Spelen dat hij Raphael of Leonardo is.
Zijn Ninja Turtle kostuum aandoen en doen alsof hij een echte ninja is.
Met de Big Aquaplay waterbaan spelen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten