Pagina's

woensdag 10 april 2013

a photo a day [april | 1-10]

Elke dag een foto, en dan nog niet eens zo maar een foto maar één die iets te maken heeft met het opgelegde thema. Het is niet altijd zo simpel als ik dacht en volgende maand laat ik zeker aan mij voorbij gaan, maar ondertussen is het toch gelukt om elke dag mee te doen.

1. play | duplo van léon (in zo'n slechte belichting dat zelfs de filters van instagram het niet goed kregen)

2. blue | met zo'n mooie lucht die dag, kon ik moeilijk iets anders trekken

3. something beginning with an a | amandel (lekker in griekse yoghurt met hagelslag, havermout en agavesiroop)

4. this happened today | eindelijk mijn horloge op zomeruur gezet

5. something good | een mooie boodschap op een sticker of een goede daad van een anonieme ziel

6. air | zonsondergang met ufo-lamp in de linkerhoek (en 15min later was ik mijn sleutels kwijt)

7. dreamy | vanonder de lakens van mijn bed

8. on your plate | een boot uit appeltjes voor léon

9. tiny | leeuw versus grote fles (en nee, aan de mier heb ik totaal niet gedacht)

10. a place | wachten op de tram aan ons nationaal monument

Geen opmerkingen:

Een reactie posten