Pagina's

woensdag 12 december 2012

12/12/12 - 12:12

Jeej voor de automatische plaatsing van blogposts. Gewoon een postje op voorhand schrijven, dan datum een uur van publicatie kiezen. And behold: de blogpost verschijnt op 12/12/12 om 12u12.

Wat schrijf je in zo'n post over twaalven? De 12 leukste en opmerkelijkste dingen van de afgelopen 12 maand natuurlijk!

In willekeurige volgorde:

[1] 2012 was het jaar waarin ik graphic novels begon te lezen. Van dit boek was ik onderste boven.

[2] Ik genoot van deze CD (die absoluut niet nieuw is, maar ik ben altijd een beetje achter)

[3] Ik ontdekte eyebombing

[4] Een van de beste quotes die ik dit jaar tegenkwam:
hier gevonden

[5] Sinds een paar maand spendeer ik elke dag een heel klein beetje tijd op Pinterest...

[6] Mijn beste investering (mijn soep is na 5 uur nog steeds warm!)

[7] Ik ben op zoek naar een toffe kast voor de eetkamer. Deze vind ik absoluut geweldig
hier gevonden (via Pinterest natuurlijk want ik versta geen Pools)

[8] Léon kijkt de ene Pixarfilm na de andere. Dit is mijn favoriete personage
Ik heb trouwens een lichte yeti-obsessie ontwikkeld en kocht ook deze leuke print van Kathleen.

[9] Ik ergerde mij dood aan de hoeveelheid vervelende reclame die youtube je voorschotelt, maar waar anders kan je zo'n geweldige dingen bekijken als Where The Hell is Matt? (en hoe houd je anders een driejarige bezig?)

[10] Mijn tiramisu was (eindelijk) 100% geslaagd!

[11] Ik geniet sinds kort van de dailies van Harold's Planet

[12] Mijn favoriete foto van Léon

2 opmerkingen:

  1. Ben je nog vergeten:
    "3,5 : En ik zadel anderen ermee op"
    Ze liggen nog steeds klaar, maar ik heb nog steeds geen geweldige plek gevonden... :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk overzichtje!

    BeantwoordenVerwijderen