Pagina's

vrijdag 28 oktober 2011

Wrist worms

Vorige winter werkte ik op de 9e verdieping van een gebouw waar in het weekend de verwarmingsketel werd afgezet. Dit betekende dat het daar op maandagmorgen megakoud was en dat de warmte onze bureau's pas rond een uur of 11 bereikte.
Dit had als gevolg dat ik met verkleumde handen achter mijn computer zat. Wat was ik jaloers toen ik ontdekte dat één van mijn collega's mitaines had. Sindien was ik vastbesloten om ook een paar te hebben.

En zo geschiede. Tijdens mijn zoektocht kwam ik de wrist worms van Sandra Juto, een Zweedse in Berlijn, tegen.

http://sandrajuto.bigcartel.com/

Mitaines met zo'n geweldige naam, dat kon ik niet aan mij voorbij laten gaan en dus was mijn bestelling vlug geplaatst. De webshop van Sandra moet trouwens één van de klantvriendelijkste ooit zijn: gemakkelijke betaling, een persoonlijk mailtje van Sandra ter bedanking en snelle levering. Waren alle webshops maar zo.

In afwachting van wat kouder weer doet iemand anders ondertussen mijn wrist worms aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten