Pagina's

woensdag 19 oktober 2011

It's in the bag

Op algemeen verzoek (ha, eerder op vraag van één vriendin) doe ik ook mee aan de gooi-uw-handtas-eens-leeg-en-post-dit-op-jouw-blog zoals hier en hier gedaan wordt.
Ik denk dat ze vooral heel benieuwd was naar alle rommel die ik meezeul.


























- ontzettend grote portefeille
- boek om te lezen op de tram (Emma van Jane Austen)
- notitieboekje voor boodschappenlijstjes
- een doosje voor mijn Lu ontbijtkoekjes
- ipod (die opgeladen moet worden, maar mijn kabel is stuk)
- potlood, memorystick en balpen
- deo
- paraplu (een nieuwe, want dit exemplaar is natuurlijk al lang kapot)
- 2 verschillende lipbalms
- sleutels
- een pakje met een fris doekje (just in case maar wordt nooit gebruikt want ik vergeet altijd dat het erin zit)
- spiegeltje (uit deze geweldige webshop)
- kam met rekkertje (enkele weken geleden in mijn zak gestoken, maar nog nooit gebruikt)
- badge, makrokaart (van mijn zus, zou ik eens moeten teruggeven), bibliotheekkaart en busabonnement
- 2 pakjes zakdoeken
- zonnebril
- gsm
- bril

Af en toe zit er ook een extra verrassing in.

1 opmerking:

  1. handig zo'n lu doosje voor koekjes, onderaan mijn tas zit het vol koekjes en andere kruimels

    BeantwoordenVerwijderen