Pagina's

woensdag 23 december 2020

killer robot is coming for you

Om wat vrolijkheid te brengen in deze vreemde tijden had ik met mijn collega's een secret santa georganiseerd met handgemaakte dingen.

Ik trok D. en besloot een killer robot te maken van papier maché die tegelijkertijd ook een geheim opbergvak heeft.

Ik stak er uren werk in en was best wel fier op het resultaat.




D. eet graag tic tacs dus stak ik er enkele doosjes bij (die spijtig genoeg niet allemaal in het opbergvak pasten) en een briefje: "Brace yourself, killer robots are coming en misschien gaan ze de mensheid niet uitroeien met wapens maar met vergiftigde tic tacs. Smakelijk! (op eigen risico)." Daarna stuurde ik alles op met de post.

Spijtig genoeg was D. een paar dagen afwezig en kon hij het pakje niet persoonlijk ontvangen maar de tracking zei dat de postbode het in de brievenbus had gestoken. Dit verbaasde me want het zou nooit door de gleuf van mijn bus passen, maar er zijn mensen met grotere brievenbussen. Het was niet onmogelijk.

Toen D. twee dagen later op zoek ging naar zijn cadeau, was het pak verdwenen. Uiteindelijk vond hij enkel het bovenste deel van de robot in een gemeenschappelijke vuilbak van zijn appartementsgebouw.

Iemand heeft mijn cadeau verpest. Alle tijd en moeite die ik er heb ingestoken, zijn voor niets geweest. Toen ik het nieuws hoorde, was ik er kapot van. Ik heb er zelfs serieus voor geweend. Dit, bovenop alle stress van de lockdown, was even te veel voor mij. 

Wat iets leuks moest worden, is door een onbekende helemaal verpest. Vandaag, twee dagen later, heb ik het er nog altijd moeilijk mee. 

Ik ben zo kwaad dat ik eraan denk om een killer robot leger op te richten om wraak te nemen.

Destroy all shitty humans.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten