Pagina's

zondag 5 oktober 2014

24 uur in rotterdam

Voor mijn verjaardag had ik tickets gekregen voor een concert van Eels in Rotterdam. De ideale gelegenheid om er een nachtje aan vast te plakken en zo spendeerden mijn vriend en ik ergens eind juni 24 uur in Rotterdam. (ja, ik zit hopeloos achter met bloggen...)

We gingen met de wagen, parkeerden gratis op een P+R parking aan de rand van de stad en namen van daaruit het openbaar vervoer naar het centrum (daar kunnen ze in Brussel nog veel van leren).

Overnachten deden we in CitizenM. Dit geweldige hotel was helemaal op ons lijf geschreven: leuke inrichting, groot bed, Androidtablet om alle domotica en multimedia in de kamer te bedienen, lekker ontbijtbuffet en overal leuke boodschappen.

's Middags aten we "proper burgers" bij Hamburg:

Voor de rest liepen we gewoon rond, zonder plan, met het fototoestel in de aanslag.






Na het concert sloten wij onze avond af in de bar van het hotel. Bij het inchecken hadden we namelijk een bonnetje gekregen voor een gratis drankje en dus wisselden we dat in voor 2 lekkere cocktails met bramen. Alleen al voor die cocktails zou ik nog eens terug willen naar Rotterdam. Al zet ik dan ook het Boijmans Van Beuningenmuseum op mijn planning.


1 opmerking:

  1. Mooie foto's! Ben er zelf nog nooit geweest, maar heb wel al veel positiefs gehoord over CitizenM... En die hamburger ziet er wel lekker uit :-)

    BeantwoordenVerwijderen