Pagina's

zondag 3 november 2013

léon ♥ [oktober]


Ik heb het gevoel dat deze lijstjes nogal saai aan het worden zijn. Ik wil het echter wel een jaar gedaan hebben. Na deze nog 2 overzichtjes en we zijn er vanaf.

BOEKEN
Sorry! van Norbert Landa en Tim Warnes
Docteur alphonse docteur sous-marin van Leo Timmers (maar wat een pech dat op de laatste pagina de dokter boven water komt en dat je geen land ziet, Léon vroeg zich bezorgd af hoe de dokter weer zou thuis geraken)

TV, FILM & YOUTUBE
Léon keek 3 keer naar Star Wars (episode IV), dat was lang geleden.
Daarnaast had hij het plots voor Mega Mindy na een suggestie van youtube (thank god voor Louis Talpe!) en keek hij weer een paar keer naar How to Survive a Robot Uprising (wij zijn zo voorbereid als het ooit zo ver komt).

MUZIEK
Op en bepaald moment vroeg Léon of hij een liedje mocht horen/kijken op youtube en niet zo maar een liedje. Hij zwaaide met zijn armpjes in de lucht en zong Naah-nah-nah-naah. Ik had het niet onmiddellijk door maar het ging om Dumb Ways to Die. Een andere keer keek hij een kwartier lang verschillende keren naar All Star van Smash Mouth.

ETEN & DRINKEN
Naast frietjes en ijsjes, waren deze maand ook sandwiches met americain, hamburgers en soep populair.

ANDERE
Op stap gaan met mama en samen de bus en de tram nemen (en nog steeds op de knopjes duwen).
Spelen. Heel veel spelen. Tot mama en papa er horendol van worden.

2 opmerkingen:

  1. zo'n lijstjes zijn altijd wel leuk,
    zeker om achteraf nog eens te herlezen :)

    Grtjs

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. bedankt! in het begin vond ik het echt leuk om te doen omdat Léon echt een paar grote liefdes had, maar tegenwoordig vind ik het steeds zo'n opgave om iets te vinden. maar aangezien ik de lijstjes in mijn fotoboek met jaaroverzicht wil steken, moet ik volhouden tot het einde van het jaar. daarna ga ik het misschien jaarlijks doen op zijn verjaardag of zo

      Verwijderen