Pagina's

woensdag 22 mei 2013

karma

Ik was een geweldig boek aan het lezen. Het boek was wel groot waardoor het niet in mijn handtas paste, dus nam ik het mee in mijn mooie Bakker-tas. Maar het boek was echt geweldig. Zo geweldig dat ik er helemaal in opging en bij het overstappen van de bus naar de tram, het boek vast had maar de tas in de bus vergat. En ik had het pas door toen ik van de tram afstapte.

Ik belde naar de verloren voorwerpendienst van de MIVB maar ze zijn de hele lijst van verloren tassen afgegaan en er zat er geen enkele bij die aan mijn beschrijving voldeed. Ik ben mijn prachtige tas dus kwijt. Ik kan alleen hopen dat ik er iemand gelukkig mee gemaakt hebt en dat er goed zorg voor gedragen wordt (het idee dat iemand de tas heeft weggegooid kan ik niet verdragen). Dat wordt dus een nieuwe kopen. Gelukkig bestaat het model nog steeds, zij het in andere motiefjes.

foto uit 2011 toen ik al eens over mijn tas blogde
Een vriendin had mij nochtans gezegd dat als mijn karma goed was, ik de tas wel zou terugkrijgen. Karma's a bitch! Of mijn karma ziet mij liever de tas die Leven met Liv weggeeft winnen. Het enige wat ik moet doen is bij haar een reactie achterlaten, hier wat reclame maken dat Riet het patroon voor de tas ook verkoopt ten voordele van de Syrische bevolking en hopen dat mijn karma het niet erg vindt dat ik niet kan naaien en het patroon dus zelf niet aanschaf.

Komaan karma: ik kan wel een beetje meeval gebruiken!





2 opmerkingen:

  1. Spijtig van je tas!
    Maar nu ben ik eigenlijk wel benieuwd welk boek er zo interessant was? :)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. :)
      the cartoon history of the universe van larry gonick
      http://www.amazon.fr/dp/0385265204
      en het ergste van al, ik vind het echt een zalig boek, maar sinds ik mijn zak niet meer heb, kan ik het niet meenemen op het openbaar vervoer en heb ik er niet meer in gelezen

      Verwijderen