Pagina's

dinsdag 14 mei 2013

eyebombing [23]


Vanmorgen zag ik een tschoepke op de bus, ideaal om aan eyebombing te doen. Als ik op het openbaar vervoer oogjes plak, probeer ik het nummer van de bus of tram te onthouden. Vanmorgen was dat bus 9667. Dat nummer kwam mij precies bekend voor. En ja hoor: op 19 april plakte ik al eens oogjes op dezelfde bus. Het bewijs staat hier op instagram. Ze waren (uiteraard) spijtig genoeg al lang verdwenen.

Heel wat mensen delen trouwens regelmatig eyebomb-gerelateerde dingen op mijn facebookmuur. Hoe zou dat nu toch komen? Vandaag kreeg ik onder andere dit door: (de aardbeien zijn het beste)


=====================================================================
Meer eyebombing op deze blog of op eyebombing.com
=====================================================================

Geen opmerkingen:

Een reactie posten