Pagina's

zaterdag 30 maart 2013

léon ♥ [maart]

De maand is zo goed als gedaan, dus is het tijd voor een nieuw lijstje. Er waren vooral dingen die terugkwamen, van februari of zelfs vroeger en op zijn muzieksmaak blijf ik bijzonder trots (al moeten jullie niet denken dat hij echt nooit naar Studio-100-muziek luistert, maar dat is dan de schuld van de school).
  • tekenfilmpjes op youtube:
    - Shaun the Sheep (cool)
    - Little Einsteins (nog steeds in eender welke taal)
    - Pingu (dat was al kei lang geleden)
    - Brandweerman Sam (wou hij opeens terug zien maar toch niet zo vaak als voordien)
  • pizza maken en opeten
  • Robot Uprising (nog steeds niet voor driejarigen maar hij vindt het geweldig en ondertussen weet ik wat ik moet doen als het ooit zo ver komt)
  • boekjes:
    - A Day at the Fire Station - Richard Scarry
    - Tous les Calins - Pierrick Bisinski et Alex Sanders
    - Klein Wit Visje (werd teruggebracht naar de bibliotheek, maar Léon leende het daarna opnieuw)
  • zingen (als ik het liedje ken, herken ik de melodie wel, maar de meeste woorden zijn onverstaanbaar)
  • op de tablet:
    - pango (is momenteel een echte blijver)
    - kids memory
    - eboek: The Akward Yeti
  • muziek
    - Muse - Uprising (blijft hij geweldig enthousiast meezingen, hij kent zelfs steeds meer tekst)
    - Gorillaz - Clint Eastwood (hij doet ook het dansje van de apen mee!)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten