Pagina's

woensdag 1 februari 2012

Léon

Wat bleek toen Kind&Gezin de populairste namen van Vlaanderen uitgaf? Leon was in 2011 de 4e meest gekozen naam voor jongentjes. Verdorie! Bij ons staat er dan wel een accent op, toen wij de naam kozen in 2009 stond de hij niet eens in de top 100.

via Permesso maar blijkt dat ze Léon en Leon wel samentellen want beide namen geven exact hetzelfde resultaat en dat zou toch net iets te toevallig zijn

Nu kwam ik vandaag op de site van Kind&Gezin waar je namen kan zoeken en bekijken hoe populair ze zijn en uiteraard zocht ik Léon op voor het jaar 2009 met dit resultaat.


Hoe, we staan er niet in???
Ik geef toe, de herinneringen aan mijn bevalling zijn wat blurry maar ik weet wel dat het op 27 augustus 2009 was, in Vilvoorde (hoewel ik in Brussel woon, maar blijkbaar tellen ze Brussel en Vlaams-Brabant samen dus zou dit geen probleem mogen geven), dat het een jongentje was en dat we hem Léon genoemd hebben. En ik waar ik nu eens echt 100% zeker van ben, is dat ik niet in West-Vlaanderen bevallen ben.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten