Pagina's

zondag 5 februari 2012

De week van eigen kweek

Morgen begint op Studio Brussel "De week van eigen kweek." Als ondertitel zetten ze erbij "Enkel Belgische muziek." Sorry, maar daar moet ik mee lachen. Studio Brussel draait heel weinig Belgische muziek. Ze draaien vooral heel vaak dezelfde Vlaamse bands.

Maar kijk: ze doen dit jaar zowaar een poging met "La Musique fait la force" een programma waarbij Studio Brussel-presentatrice Kirsten Lemaire gaat samenzitten met een PureFM-presentator. Hoewel, een poging? Dat is discussieerbaar want het gaat om 2 uurtjes uitgezonden op donderdag van 21u tot 23u. Ik vraag me af wie dan in hemelsnaam naar de radio luistert.

Hier mijn favoriete Belgische liedjes die volgende week tot mijn grote spijt waarschijnlijk weer niet de playlists zullen halen...










Geen opmerkingen:

Een reactie posten