Pagina's

woensdag 7 december 2011

Wat ik vandaag meesleurde naar huis

Sommige blogs doen "wat ik vandaag aandeed." Aangezien dat bij mij totaal niet interessant is, laat ik even weten wat ik meesleurde naar huis. Want vandaag was het toch wat overdreven.

Ten eerste:

mijn handtas, uiteraard. De inhoud zal zo ongeveer nog steeds hetzelfde zijn als toen ik hem hier leegkapte.

Ten tweede:

een extra tas van Bakker gekocht bij Lou Le Chien, een sjaal van Mango, een lege pot waar mijn soep in zat en Persepolis, mij geleend door een goede vriendin die braaf mijn blog leest. Ik zit trouwens niet eens halfweg en denk nu al dat het mijn favoriete boek gaat worden.

En tot slot...

een speelgoedauto. Niet zo maar een speelgoedauto, een grote speelgoedauto. Sinterklaas is namelijk op mijn werk gepasseerd en heeft aan alle lieve kindjes gedacht. Spijtig dat hij niet gedacht heeft aan de mama's die het openbaar vervoer nemen...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten