Pagina's

donderdag 3 november 2011

Mijn favoriete plaats in Thailand

Electrabel stuurde mij een mail waarin ze aankondigen dat ze een nieuwe online tool hebben om je verbruik bij te houden. Ik had dat jaren geleden al eens gedaan maar ondertussen helemaal verwaarloosd en het leek mij interessant om dit opnieuw te doen.

Ik dus naar de site, vraagt dat ding mij username en paswoord. Ai, dat moet zo'n 5 jaar geleden zijn dat ik dat heb aangemaakt. Nadat ik te vergeefs al mijn gebruikelijke paswoorden geprobeerd heb, klik ik ten einde raad op de paswoord-vergeten-knop. In plaats van mij te melden "we gaan u zo dadelijk uw paswoord doormailen" stelt de site mij een vraag. Een vraag die ik 5 jaar geleden zelf gekozen heb. Die vraag luidt "beste plaats in Thailand." En nu zit ik vast. Ik ben 2 keer in Thailand geweest, heb elke plaats die we hebben aangedaan geprobeerd: Bangkok, Koh Chang, Krabi, Koh Samet, Phuket, MBK... Het maakt niet uit. De site blijft weigeren mij toe te laten.

Wat zou nu in hemelsnaam mijn favoriete plaats in Thailand zijn?

Geen opmerkingen:

Een reactie posten