Pagina's

donderdag 21 juli 2011

overdag thuiszitten...

= teleshopping!

Léon was juist zijn dutje gaan doen, dus had ik het rijk helemaal voor mezelf en zapte een beetje langs de verschillende kanalen. Wat kom ik tegen? "Wat als u dezelfde magie kunt ervaren die Cindy's huid zo jeugdig houdt?"
Ja hoor we hebben het hier over Cindy Crawford: ze maakt reclame voor het beste huidproduct ooit: "Meaningful Beauty"
En het werkt! (dat beweren ze toch): "Cindy doesn't look like she has aged over the last 15 years!"

Maar het beste nieuws: normaal gezien kost dit volledige pakket €119 maar als u nu belt, betaalt u nog geen € 80. "Dit is een koopje, bestel dus nu!"

Mij hadden ze helemaal overtuigd, tot de volgende infomercial begon. Die was ook voor een huidcrème, wat zeg ik, voor het beste huidproduct ooit.

Uit verwarring heb ik dan maar weggezapt...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten