Pagina's

zondag 12 augustus 2018

#neveragain

Do a blotevoetenpad they said
it will be fun they said...


Léon loopt het liefst hele dagen op zijn blote voeten. Als we ergens naartoe moeten, doet hij zijn flippers aan om ze dan zo snel mogelijk aan de kant te gooien. Blote voeten FTW voor dat kind.

Een blotevoetenpad doen leek mij dus de ideale activiteit en het internet bruist van leuke foto's (negeer die met de ambulanciers even) en bloggers die blotevoetenpaden getest en goedgekeurd hebben. Daarom trokken Léon en ik vrijdagmiddag naar de Schorre in Boom.

Misschien hebben we gewoon kei harde pech gehad en kwam het door de storm een paar dagen voordien, maar de eerste helft van het pad lag vol stekelige takjes en blaadjes. (Mogelijk van de frambozenfamilie. Mijn botanische kennis is te beperkt om die vervelende suckers te identificeren.)


Het waren er zo veel dat ze niet altijd te ontwijken waren en toen ik voor de zoveelste keer iets in mijn voet voelde prikken heb ik zelfs luid "F*CK" uitgeroepen terwijl er een groep met drie jonge kinderen voor mij liep. Sorry. Het moest er uit.

Toen ik thuiskwam voelde ik nog steeds dingen in mijn voet steken. Mijn vriend heeft met een naald en chirurgische precisie nog twee splintertjes moeten verwijderen.

Ik heb het blotenvoetpad overleefd. Maar serieus...
Never again.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten