zondag 26 juni 2016

creativitijd

Ik kreeg deze leuke berichtjes naar aanleiding van de wedstrijden van de Rode Duivels.

"Het zweed breekt uit bij onze tegenstanders..." Wat een pareltje. En ook de andere woordspelingen mogen er zijn.

Nu wisten we al enkele maanden wie onze tegenstanders tijdens de eerste ronde van het EK zouden zijn. De marketingjongens en -meisjes bij BASE hadden dus tijd genoeg om te brainstormen en hun creativiteit de vrije loop te laten.

Dat we vandaag tegen Hongarije spelen, weten we nog maar sinds woensdagavond. Dat was duidelijk te kort dag om met iets origineels te komen.
Spijtig...

2 opmerkingen:

  1. Ja, je blijft een beetje op je Honger zitten...
    En het was zo simpel: "Hung(a)ry for more?"

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. moh, zo geweldig! dat had mijn titel moeten zijn!
      volgende keer mail ik u voor ik publiceer en misschien kunt ge gaan solliciteren daar :-)

      Verwijderen