Pagina's

zondag 18 januari 2015

this definitely didn't sok

Ik zit in de raad van bestuur van de kribbe waar Léon vroeger opgevangen werd. Soms is dat vloeken.

Oh nee, die vergadering valt net in een week waar ik al redelijk wat dingen gepland heb. Ik ga dus niet veel thuis zijn.

Of oh shit. Volgende week is het raad van bestuur en ik moet het verslag van vorige keer nog maken. Waar liggen die papieren nu weer?

Of WTF verlangt de Vlaamse Regering nu van de kribbes en de ouders? Het nieuwe beleid vraagt serieus wat aanpassingen waarover menig uur van discussie is nodig geweest.

Maar het  is ook leuk. Lid zijn van een raad van bestuur geeft mij het gevoel iets nuttigs te doen, het is verrijkend en het geeft mij de kans dingen bij te leren over een materie waar ik anders nooit mee in aanraking zou komen.

En in mijn geval is het ook het enorme voorrecht te mogen samenwerken met een geweldig en gemotiveerd team en allemaal toffe madammen die alles uit de kast halen om hun kindjes een leuke tijd te geven. Madammen waarmee ik gisteren met veel plezier mee aan tafel zat tijdens het nieuwjaarsfeestje. Madammen die mij bedankten voor mijn inzet (die nu ook weer niet zo groot is) met dit supercadeau met de beste slogan ooit:
Kniekousen met apen be'kous' we are happy.

Een voorrecht zeg ik u!

3 opmerkingen:

  1. Leuk dat je dat doet en wat een fijne attentie.

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. eigenlijk doe ik nu ook weer niet zo veel hoor, een 4-5 vergaderingen per jaar en helpen op het eetfestijn...
      wacht ik ga het er even bijzetten

      Verwijderen