Pagina's

donderdag 20 maart 2014

kleur van de maand | kobaltblauw

In november lanceerde ik "kleur van de maand". Toen had ik echter een kleine blogcrisis en geen inspiratie om een nieuwe kleur te kiezen en hield ik het na 1 editie al voor bekeken. Maar kijk, de blogwereld zit vol leuke mensen die zo'n dingen willen overnemen. In dit geval was het Liesbeth van Ontroerend goed to the rescue.

Ze koos kobaltblauw. Wat een prachtige kleur! En dat niet alleen, de foto's die Liesbeth uit haar archief tovert zijn ook heel hard de moeite.

Ik keek eens in mijn folders en dook het volgende op:






Wie mee wilt doen, kan bij Liesbeth terecht voor meer info. Maar wees er op tijd bij, over 11 dagen wordt al een nieuwe kleur gekozen.

P.S. de ketchup kan je vinden bij Les Super Filles du Tram, een geweldig adresje om hamburgers te gaan eten.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten