Pagina's

donderdag 19 september 2013

photo challenge september (1-5) & OCD


I have selective OCD. En niet een beetje. Als ik moet kuisen of opruimen? Geen greintje OCD te bekennen. Maar onnozele dingen als photo challenges bloggen: ho maar, OCD to the max. Waar de meeste bloggers een wekelijkse updates geven, kan ik dat niet. Dat gaat tegen mijn natuur. Een week duurt 7 dagen. Als je 30 opdrachtjes moet tonen, kan je dat onmogelijk delen door 7. Op een bepaald moment klopt het niet meer. Dus doe ik het om de 5. Dat maakt 6 posts van 5 foto's. Perfect gelijk. Zo hoort het.

Deze keer besloot ik een halve maand mee te doen: 15 opdrachtjes dus. Zondag kondigde ik dat mooi aan en trok prompt de eerste foto. Gisteren kwam ik tot de ontdekking dat ik een dag te vroeg begonnen ben. Een dag te vroeg verdorie! Dat maakt dat ik op het einde van september met 16 foto's ga zitten. 16 is helemaal niet deelbaar door 5. Had ik gisteren beter nagedacht had ik 4 postjes van 4 kunnen doen, maar nee, dat kwam toen helemaal niet in mij op. Dat worden dus twee posts van 5 foto's, één van 6 en een bloedend hart...

1. iets groens | 't is hier al ninja turtles wat de klok slaat

2. voedsel | lekkere zelfgemaakte muffins -> recept hier

3. vloeibaar | water... regen... allemaal 1 pot nat

4. weerspiegeling | in de regenton

5. textuur/structuur | schors

5 gedaan, nog 10 11 te gaan.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten