Pagina's

dinsdag 25 juni 2013

a photo a day [juni | 21-25]

Bedankt allemaal voor de lieve en leuke opmerkingen op de vorige posts met foto's. Jullie reacties hebben mij doen inzien dat ik inderdaad best tevreden mocht zijn, ook al was de 'in motion' picture niet echt wat ik had willen doen. Sinds ik meedoe aan deze photo challenge zijn mijn fotoskills er al enorm op vooruit gegaan. Hier de foto's van de afgelopen 5 dagen.

21. after dark | en dat op de langste dag van het jaar: ik heb dus kei lang moeten wachten tot het donker was :p (het lijkt wel of mijn huis altijd zo sfeervol verlicht is)

22. from a distance | van ver ga je niets vinden in dit leuke 'where's waldo'-achtige reuze zoekboek

23. architecture | wegens te lui om op zoek te gaan naar iets architecturaal, heb ik zelf maar iets ineen gestoken
 
24. childhood memory | jip & janneke en nic nac's! (de juiste lettertjes uitzoeken heeft maar zo'n 5 minuten in beslag genomen -_-)

25. reflection | weer een gepikt ideetje en ons terras zou wel wat afwerking kunnen gebruiken (al doet de reflectie het erger lijken dan het is)

2 opmerkingen:

  1. Reflection is goed gevonden! Enne... leuk architectuur project ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, je reflection is ook mijn favoriet! Maar alweer, keileuke foto's!

    BeantwoordenVerwijderen