Pagina's

dinsdag 2 april 2013

citroen

Léon begint meer en meer te vertellen. Toen hij donderdag uit school kwam vertelde hij over de kippen, de eitjes die krak zeggen en de kuikentjes die eruit komen. Hij vertelde ook dat hij citroen had gegeten, mmmm.

Citroen lekker? Ik was redelijk verbaasd. En van waar kwam die citroen dan? Toen herinnerde ik mij dat donderdag fruitdag is. Alle kinderen op school krijgen dan een stuk fruit en ze durven daar naar het schijnt zelfs al eens origineel in zijn en bijvoorbeeld kaki geven (dat weet ik uiteraard van de juf, Léon zou zoiets nooit kunnen vertellen). Maar zouden ze zo'n kleine kinderen echt citroen geven?

Dat wou ik toch wel even weten. Ik liet een nota achter in zijn agenda: "Léon zegt dat hij citroen heeft gegeten?"

De juf schreef terug:



Geen opmerkingen:

Een reactie posten