Pagina's

zaterdag 20 april 2013

a photo a day [april | 11-20]

Die dagelijkse thema's zijn toch wel wat moeilijker dan ik dacht. Toen ik besloot om mee te doen, hoopte ik gewoon wat meer op mijn omgeving te moeten letten en dat ik dan wel iets zou vinden in het thema, maar niets is minder waar. Voor sommige opdrachten, kan ik niet anders dan iets ineen steken. Maar wel met succes, al zeg ik het zelf.

11. detail | mijn favoriete detail uit de Europa's grootste graffiti aan tramhalte de wand

12. in the middle | een gat in het midden van 2 domoren

13. view from your bed | het nachtlampje van IKEA dat ik al zeker 20 jaar heb en dus bijna vintage is

14. water | om ervoor te zorgen dat ik genoeg water drink op een dag gebruik ik een contigo-drinkbus

15. alone | een zielig eitje

16. favourite colour | de kleuren van deze deur waren in het echt, absoluut prachtig: onderaan een mooi groen dat bovenaan overging in donkerblauw. ik heb het niet heel goed gezien toen ik er gisteren nog eens voorbij kwam, maar ik vrees dat ze de deur ondertussen in 1 kleur geverfd hebben

17. busy | het gat waaraan deze werkmannen werken is er spijtig genoeg een in onze zetel (op een dag merkten we plots op dat er gaten in de zetel zaten. we gaan er van uit dat Léon dat gedaan heeft. tsss je let 5 minuten niet op en dan heb zoiets voor -_-)

18. hello | een kaartje uit Barcelona!

19. button | knoppen en toetsen zijn saai, dan maar wat eyebombing om ze op te leuken

20. on your mind | mijn vrienden Ben & Jerry, als die in de diepvries zitten, is het moeilijk aan iets anders denken


Wie mij wil volgen op instagram kan dat hier. Mocht je je afvragen hoe je mijn gebruikersnaam schrijft, dat is gewoon LLMARIEKELL (in drukletters ziet het er wel echt niet uit).

Geen opmerkingen: