Pagina's

dinsdag 11 september 2012

Jongetjes en auto's

Een paar dagen voor het einde van de paasvakantie zat ik tijdens mijn middagpauze aan tafel met 2 collega's die enkele dagen later ook hun zoon voor het eerst naar school gingen sturen. Een van hen vertelde dat zoonlief al dagen ongeduldig zat te wachten, een boekentas van Cars had en het ding niet los wou laten. Bleek dat de zoon van de andere collega exact hetzelfde had en deed. Ah ja, want alle jongetjes van 2,5 zijn verzot op Cars.

Léon dus niet. En niet dat Cars stom vindt. Hij kent het gewoon niet. Want wij hebben hier geen dvd van de film. Want een slechte ouders zijn wij wel niet! Onze zoon Cars ontzeggen! Zou daar geen wet tegen bestaan?

Gelukkig zag ik enkele weken geleden een give away op kids welkom waar ze dvd's en fluo vestjes van Cars en Rapunzel weggaven. Ik besloot mijn kans te wagen, stuurde een mailtje met de zielige mededeling dat mijn zoon zowat het enige 3-jarige jongetje ter wereld moest zijn dat Cars niet kende en dat dat zo toch niet verder kon.

En kijk eens wat ik vandaag in de brievenbus vond?


Dit weekend mag Léon de film kijken. Het risico dat vanaf dan de Bliksem McQueenspullen mogelijk het huis zullen binnensluipen nemen we er wel bij.


btw: kids welkom is een blog die je zeker moet volgen als je kinderen hebt. Je vindt er allerlei interessante tips voor uitstapjes die je met je kinderen kan doen en waar je gezellig met de hele familie kan gaan eten.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten