Pagina's

dinsdag 7 augustus 2012

Opgelicht

Kijk eens wat ik op 27 oktober 2011 in mijn dagboek schreef.


Ha, de nieuwe lamp in mijn nachtlampje zou 8 jaar mee moeten gaan. Allez, tot 27.10.19 dus... we'll see...
Mijn nachtlampje, ik heb dat al jaren. Van voor de tijd dat er spaarlampen bestonden. Vroeger stak ik daar dan van die kaarsvormige lampjes in die stuk voor stuk enkele jaren meegingen. Op 26 oktober gaf het toenmalige lampje er de brui aan en ik besloot mee te gaan met mijn tijd en er een spaarlamp in te steken. Een mens moet ook aan het milieu denken, niet waar?

Echt vaak wordt dat ding eigenlijk niet gebruikt. Meestal alleen de enkele minuten voor ik in mijn bed kruip. Maar gisteren besloot ik nog wat te lezen met het lampje aan. Uiteraard. Alleen was dat blijkbaar niet naar de zin van het lampje. Plots ging het licht uit en er was niets aan te doen. De lamp was gesprongen.

8 jaar was mij beloofd. 9 maand en 10 dagen was alles wat ik kreeg...

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. ja, want ik ben echt het type dat de verpakking en het kasticketje bijhoudt... NOT. :)
      ik ga gewoon braaf naar de winkel een nieuwe lamp kopen zonder iets te zeggen.

      Verwijderen