Pagina's

vrijdag 17 augustus 2012

Foute uitstapjes voor single mama's

De volledige titel voor deze blogpost is:

Foute uitstapjes voor single mama's met een wilde driejarige zoon: Planckendael

Niet dat ik single ben. Mijn vriend besloot dinsdag echter ons terras af te breken en dus moest ik het huis uit met Léon zodat hij alles in orde kan brengen tegen volgende week want dan geven we een feestje. Ik overwoog heel wat opties maar besloot uiteindelijk met Léon naar Planckendael te trekken.

En daar stond ik dan. Met een volgeladen buggy met onze pick nick, reservekleren en vooral mijn geld en SLR-camera. No way dat ik die ging achterlaten om met meneer het 'wandelen door bomen'-parcours te doen. Het gevolg? Een kei harde crisis natuurlijk.

Gelukkig ging ook deze crisis voorbij. En gelukkig houden we een stoere foto over aan ons uitstapje.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten