Pagina's

dinsdag 17 juli 2012

Op culinaire reis

Ik had geen zin in een ingewikkelde vakantie met een wilde 2-jarige die minstens een keer per dag in een Franse colère schiet en dus gingen we niet verder dan 2 uur rijden, naar een huisje in een rustig Landalpark met een binnenbad en -speeltuin (dus redelijk "weather proof") in een land waar groeimelk een heel andere naam heeft:

Waar je broodjes ba(k)pao kan eten
(ik ben blij dat ik het eens geprobeerd heb, het was zeker niet slecht, maar ik denk niet dat ik het nog eens ga eten)

Waar het niet altijd eenvoudig is om ver van de frietsaus te blijven, getuige deze conversatie in de McDonalds:

- Een medium menu.
- Wilt u daar frietsaus bij?
- Nee, ketchup graag. Ik wil ook een large menu.
- Met frietsaus?
- Nee, ketchup. En een happy meal.
- Met frietsaus?
- Nee, ketchup. (terwijl ik mezelf heel hard moest inhouden om niet "ik wil jullie verdomde frietsaus niet!" te schreeuwen :p) 

Waar ik kilo's vla een stroopwafels zou kunnen eten.


Waar ze roze koeken hebben die vooral roze smaken.


En waar ze chips verkopen waarvoor ik nog wel eens terug zou willen gaan (met joppiesaussmaak).

Rarara... waar zou dit toch zijn?

1 opmerking: