Pagina's

zaterdag 4 februari 2012

Chaos loont ook

Uiteraard ben ik nog altijd super tevreden van mijn wrist worms maar met de huidige temperaturen had ik toch graag iets warmer aan mijn handen en dus ging ik gisteren op zoek naar mijn handschoenen. Ik deed mijn kleerkast open en wat vond ik? Exact één handschoen. Handig!

Op weg naar het werk heb ik mijn handen dan maar diep in mijn zakken gestoken en op de terugweg naar huis besloot ik langs de veritas te passeren. Ik had wat schrik dat door de wintersolden er zo goed als niets meer te vinden zou zijn maar niets was minder waar. Ik ben vanaf nu de trotste eigenaar van dit coole, met fleece gevoerde dus mega warme paar groene wanten!



Mocht ik supergeorganiseerd geweest zijn, had ik het nu nog steeds moeten doen met mijn saaie zwarte handschoenen. Er zijn dus echt wel voordelen aan wat chaotisch zijn.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten