Pagina's

dinsdag 26 juli 2011

De remake

Eén van de leukste dingen om te doen op het net is volgens mij de term “vintage fisher price” intypen op Google Images, Etsy of Flickr. Al mijn oude speelgoed komt dan terug te voorschijn. Wat ik zelf niet had, had wel iemand uit mijn omgeving: een vriendinnetje, neefje, nichtje... Ik herken bijna alle resultaten.

Blijkbaar ben ik niet de enige met een vintage speelgoedobsessie, er bestaat zelf een flickr group waar iedereen foto’s van zijn oude Fisher Price kan uploaden.

Bij deze vintage wereld hoort ook een school. Een geweldig ding dat open kon en met een magnetisch dak, lettertjes, mannetjes en toebehoren.

via
Wat zag ik vandaag in Dreamland in de Little People rayon? De remake ter ere van de 50ste verjaardag! Dat kon ik niet laten staan. Hoewel het een zeer vereenvoudigde versie is, heeft het toch ook zijn charme. Alleen, kan iemand mij vertellen waarom die hond naar school moet?







1 opmerking: