zondag 15 september 2013

verkenners

Delhaize deed weer een spaaractie en ik dacht weer dat Léon dat leuk zou vinden. Euh, niet echt. Als het kaartjes waren van personages die hij herkende, was hij wel even enthousiast, maar hij snapte niet dat alles in de juiste volgorde in de mapjes moest. 't Is te zeggen, ik vind dat alles in de juiste volgorde in de mapjes moet, want Delhaize vind het blijkbaar niet nodig om nummertjes op mapjes te zetten. Geef mij volgende keer maar een stickerboek, dat is toch een pak leuker.


Ondertussen is de actie gedaan, komen we nog 50 kaartjes te kort en hebben we een enorme stapel dubbelen liggen. Als jij er nog nodig hebt mag je een mailtje sturen naar demierendeleeuw(at)gmail.com. Dan kijk ik of ik je kan helpen met de gevraagde nummertjes en doe ze met veel plezier op met de post. Een lief briefje terug is uiteraard altijd welkom.

1 opmerking:

  1. Een stickerboek is idd veel leuker. Ik heb de map niet gekocht. Ik zit hier wel met een overschot aan kaartjes! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen