vrijdag 24 mei 2013

[eindelijk] toegekomen

Een hele tijd geleden won ik de 'All American give-away' op de facebookpagina van mevrouw Froeliesjes. En ook al werd het pakje niet vanuit Amerika opgestuurd maar meegegeven met familie om met de Belgische post te verzenden, ik zag maar niets toekomen.

Tot ik gisteren (eindelijk) een grote enveloppe in de bus vond. Léon was uiteraard zeer benieuwd en hielp maar al te graag met het openen. Dit is wat te voorschijn kwam:


Een little league stofje, een boekje met raadseltjes en Kool-Aid in alle kleurtjes van de regenboog.

De reactie van mijn zoon? "Wauw, dat is van Léon!" Vooral het  stofje trok zijn aandacht. Oh jee, straks ga ik nog moeten leren naaien.

Voor wie nieuwsgierig is naar de raadseltjes uit het boek, hier zijn er een twee:

          What cow has no courage?
                                      A coward
 
          What pig is a small man?
                                      A pigmy


1 opmerking: