dinsdag 15 januari 2013

-_-

We zijn hier goed bezig. Deze morgen ben ik al volgende zaken vergeten: mijn gsm (had ik door toen ik mij begon af te vragen of ik iemand kon verwittigen indien ik te laat op het werk zou komen), mijn voorschrift (besefte ik toen ik bijna aan de apotheek stond) en mijn ipod en busabonnement (had ik door op het moment dat ik op de bus stapte).

Daarnaast mag ik van de dokter de komende twee weken geen cola drinken en geen pasta of tomatensaus eten. Nu mag je drie keer raden wat mijn favoriete drank is. Inderdaad, cola (light). En mijn favoriete eten? Yep, pasta in het algemeen en pasta met tomatensaus in het bijzonder.

Dat wordt leuk. Bij deze wil ik mij alvast excuseren bij iedereen in mijn omgeving als ik de komende dagen wat (meer) grumpy (dan anders) ben: ik ben aan het afkicken.

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen