zondag 9 december 2012

Maandplanners

Het absolute nummer 1 zoekwoord waarmee mensen op deze blog terecht komen is maandplanner. En hoewel ik na 2 maand zelf al totaal geen moeite meer deed om het ding af te printen en in te vullen, zijn blijkbaar heel wat mensen op zoek naar een overzicht van de maand.

Ik heb nog geen tijd gemaakt om een nieuwe voor 2013 te maken en ik wil het eerlijk gezegd ook niet beloven want ik vind de Google Agenda een pak gemakkelijker maar wie er niet mee zit om een Amerikaanse versie te gebruiken kan een van volgende exemplaren downloaden:

Eenvoudige maar mooie planner van Botanicals Paperworks

Planner in vrolijke kleurtjes van Creative Mamma

Een schattige versie van Hello Cutenes.
Je moet wel elke maand afzonderlijk downloaden

Elke maand een grapje bij Pigs in Maputo.

Hopelijk houden jullie het langer vol dan ik!







Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen