zondag 14 oktober 2012

Leuke zondagse activiteiten met Léon

Gaan stemmen! Serieus, hij vond dat leuk. Eerst met de loopfiets naar de stembus. Dat was grotendeels bergaf dus kon hij zich laten uitbollen. Daarna mocht hij mama helpen: kaartje aannemen, in de computer steken, bolletjes kleuren, kaartje eruit nemen en daarna in de daarvoor bestemde gleuf steken. Ik wil er ook even bij zeggen dat hij voor de 'goei' gestemd heeft.

Daarna: bakken! En ik kan u verzekeren: het kind heeft meer talent dan ik. We hebben het ons gemakkelijk gemaakt en zijn begonnen met mix maar wat uit de oven kwam zag er goed uit.


Over de smaak ben ik wat minder enthousiast. Ik heb al heel wat betere brownies gegeten, maar dat lag aan de mix en niet aan Léon.

Dit opent heel wat perspectieven voor de toekomst. Wie weet wat we nog uit onze oven gaan toveren...

=======================================================================
don't be decieved: 
de foto werd niet genomen met instagram 
maar bewerkt in photoshop met een filter en frame gevonden op deviantart
=======================================================================


Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen