zondag 29 juli 2012

Bij deze is het officieel

Deze fase ronden we op dit moment af met een koekje en een groot glas amaretto.
via someecards

Vanaf morgen gaan we er voor. 12 kg moet er af. Dat wil zeggen: terug met de fiets gaan werken, veel water drinken en op mijn voeding letten. Mijn inspiratie voor lekkere en gezonde recepten haal ik vooral bij photo-copy Ann, skinnytaste en pinterest. Uiteraard zijn tips en recepten altijd welkom.

Ik ga u hier niet vervelen met dieetposts, maar ik wou het gewoon even officieel maken. Het afgelopen jaar heb ik namelijk verschillende pogingen ondernomen zonder het een kat te vertellen. Met nul resultaat als gevolg. Na een week of zo gaf ik het steeds op. Nu iedereen op de hoogte is heb ik geen andere keuze dan vol te houden.


Wie geïnteresseerd is, kan hier mijn eetplanning terug vinden met links naar de recepten, als die van het net komen. (het gaat enkel om de voornaamste maaltijd, daarnaast eet ik soep of een salade) 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten