dinsdag 22 mei 2012

Petit Bazaar: de wishlist

Ik heb dan misschien niet zo veel gekocht op Petit Bazaar, ik heb wel wat leuke spulletjes gezien die nu de eer hebben om op mijn wishlist te staan.

Hoe cool zijn deze lepelkoekjes? Ja ja, u weet het al, ik bak niet (meer) maar mijn zus wel en ik maak ijs. Dus kan zij lepeltjes bakken waarmee we mijn ambachtelijk gemaakt ijs kunnen opeten. Mmm...
Bakvorm voor lepelkoekjes - € 11,95 - bij The goat on the moon

Als Léon hierin zijn speelgoed niet wil opbergen dan weet ik het ook niet meer.
Stoere opbergmanden in biokatoen - verschillende versies - € 39,95 per stuk - bij Villa Kakelbont

Ik heb al een mooie weekendtas, maar deze vind ik nog mooier. Kan een mens 2 weekendtassen gebruiken? Misschien moet ik de andere aan Léon geven en deze voor mezelf kopen.
Weekendtas van Bakker made with love - € 78 - bij Kinderdroom

Ik heb een lichte obsessie voor krijt- en magneetborden en white boards. Tegenwoordig kan je wel wat doen met magneet- en/of krijtverf maar naar het schijnt vraagt dat heel wat lagen, wat dus veel werk betekent. Op Petit Bazaar kwam ik magnetisch behangpapier tegen waar je ook met krijt op kan schrijven. Een droom! Dit moet ik hebben voor in de keuken, de kamer van Léon, het bureau... de mogelijkheden zijn oneindig.
Magnetisch krijtbord behang - € 49,50 per rol van 3 m - bij Groovy Magnets

1 opmerking:

  1. Leuke tips voor op je wishlist. Een welkome cadeau zou ook kunnen bestaan uit diverse soorten behang waar men uit kan kiezen zoals behang met tekst, blauw behang of een foto op je behang!

    BeantwoordenVerwijderen