maandag 21 mei 2012

Petit Bazaar: de buit

Zondag ben ik met enkele vriendinnen naar Petit Bazaar geweest. Eerlijk gezegd vond ik dat er net iets te veel babykleertjes en te weinig leuke spulletjes verkocht werden, maar ik ben toch niet met lege handen thuisgekomen en ik heb een leuke dag gehad.


Het bordje stond al een tijdje op mijn verlanglijstje en vond ik bij Kokkie. Ik was ook op zoek naar stiften waarmee je op glas kan schrijven en daarna weer afvegen, waardoor je van elke spiegel of venster een instant memobord kan maken. Op het standje van Artifex waren ze te koop in verschillende maten en kleuren.


(wie goed kijkt ziet op de achtergrond vaag hoe lelijk de tegeltjes wel niet zijn die in onze badkamer hangen. is dat een vleugje zalmroze in die motiefjes? spijtig genoeg wel)

Geen opmerkingen:

Een reactie posten