woensdag 4 april 2012

Het gaatjesmysterie

Ik weet niet hoe het komt, maar bij de meeste van mijn T-shirts en topjes verschijnt er plots een gaatje. Iemand zei mij ooit dat het misschien motten waren, maar het gaat hier niet om willekeurige gaatjes, het gaat steeds om één gaatje en steeds op mijn buik.

Dit T-shirt heb ik nog geen jaar en jawel hoor, het is weer van dat.
Momenteel doe ik alsof ik van niets weet, blijf ik het T-shirt dragen en hopen dat niemand het ziet, omdat dit, vanwege de kleur, één van mijn favoriete T-shirts is. Maar ik vrees dat ik de waarheid onder ogen moet zien en dat het kledingstuk onvermijdelijk naar de vuilbak verwezen moet worden.

Een verklaring voor mijn mysterie heb ik niet. Ik begin bijna te denken dat mijn vriend mijn kleren saboteert zodat ik vanaf nu zelf de was zou doen.

4 opmerkingen:

  1. Misschien blijf je (zonder het te merken) altijd op die plaats met je horloge/armband/rits/... hangen. Niet lang genoeg om het echt te merken, maar net lang genoeg dat op termijn er een gatje ontstaat...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb dat ook al gehad en volgens mij komt dat van mijn centuur. Dus je bent zeker niet de enige...(ik ken trouwens nog mensen met "hetzelfde" probleem :-) )

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zelfde probleem :(
    Bij mij is het de spijkerbroek zelf aangezien ik geen riem ofzo draag.
    Heb een nieuwe broek en deze maakt nu zelfs enorme gaten maar kan niks scherps ontdekken.
    Twee vrij nieuwen en zeer geliefde T-shirts helemaal naar de knoppen :'(

    BeantwoordenVerwijderen