maandag 9 april 2012

Eindelijk

Ik ben een grote cheddarfan. Zei iemand daar quesadillas? Mmmmm!
Maar met cheddar is dat altijd zo'n gedoe: ik vind dat alleen in blok. Voor ik dus aan mijn quesadillas kan beginnen moet ik een kwartier lang dat ding staan raspen.

Tot ik vorige week dit ontdekte in de Delhaize:


Geraspte cheddar! Daar zat ik nu al zo lang op te wachten.

Maar wacht... staat daar nu limited edition? Verdorie. Mijn eerste 2 zakjes zijn al op. Ik kan dus al terug naar de winkel. En wie weet. Als ik er genoeg koop, blijven ze dat misschien wel produceren. Wil iemand mij helpen?

3 opmerkingen:

  1. Hey, waar is mijn reactie dat ik Cheddar maar oranje gummie vind naartoe? :) weer te snel geweest :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. volgens mij staat die gewoon op de fb fanpagina

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Okee, ik ben dus mijn verstand aan het verliezen :)

    BeantwoordenVerwijderen