dinsdag 6 maart 2012

Veranderingen

U kent ze waarschijnlijk wel, die mensen die bij elke verandering steen en been klagen. Die veel liever hebben dat alles bij het oude blijft en zich dan ook luidop afvragen "of dat nu echt nodig is"?

via someecards.com

Ik reken mezelf daar niet bij. Ik kan wel tegen wat nieuwigheden. Ik durf zelf stellen dat ik in het algemeen voor vernieuwing ben. Maar als ik heel eerlijk ben, merk ik dat ik niet altijd de nodige inspanningen lever om mijn situatie te veranderen. Zeker niet als het over administratieve zaken gaat.

Zo ben ik eigenlijk niet tevreden van onze energieleverancier. Wij zitten bij Electrabel. Dat was de enige optie toen we gingen samenwonen en toen we enkele jaren later verhuisden, werd alles snel en makkelijk geregeld on line. Maar Electrabel is veel te duur, helemaal niet groen en het is door hen dat de prijzen op de Belgische energiemarkt een pak hoger liggen dan in de rest van Europa.

Dat vraagt dus om een overstap naar een nieuwe leverancier. Een overstap waarvan ik al een tijdje zeg dat ik hem moet maken, maar waarvoor ik nog altijd niets geregeld heb. Maar toen kreeg ik een teken van het lot en tekens van het lot mag je niet negeren.

Speciaal voor earth hour loopt er een actie bij Eneco, Lampiris en Belpower. Als je nu overstapt op groene stroom bij één van hen, krijg je niet alleen je energie aan een betere prijs dan bij Electrabel, voor elke nieuwe klant krijgt WWF € 25. Tijd dus om mijn administratie in orde te brengen en dat contract te gaan opdiepen. Nu geen excuses meer!

via quotesfactory





2 opmerkingen:

  1. Ik moet dat ook doen. leg je me dat volgende week op de trein is uit? :D
    En idd geweldige quote!

    BeantwoordenVerwijderen