donderdag 10 november 2011

Aangekomen II

Er kwam al weer een pakje toe. Deze keer een kookboek dat ik heb gewonnen via een give away op Tales from the Crib. Daar waren 3 kookboeken te winnen voor wie de beste tip kon geven. En daar zat ik dus bij. Blijkbaar schuilt er een tante Kaat in mij.

Hier mijn winnende inzending:

Zit iemand met de hik, beloof deze persoon dat als hij/zij nog eens hikt een beloning krijgt (een koekje, 5 euro, een Aston Martin... iets wat die persoon graag zou hebben) en ongelofelijk maar waar, de persoon in kwestie zal niet meer hikken.

Echt waar. Toen ik dit de eerste keer las (uiteraard heb ik dit ook op het internet gevonden) leek het mij te simpel voor woorden, maar het werkte meteen. Ik heb het daarna nog maar één keer kunnen toepassen, maar ook dat was een succesvolle onderneming.

Nadat ik mijn tip gepubliceerd had, lieten enkele lezers van Tales from the Crib weten mijn tip met succes geprobeerd te hebben en dat ik het boek moest winnen. Geweldige lezers daar op die blog.

Wel een kleine aanvulling: toen ik de tip vond, stond erbij dat indien je deze truc jarenlang op dezelfde persoon toepast, deze hiertegen een resistentie kan opbouwen. De truc is dus niet 100% waterdicht. Sorry.

Hier het kookboek in kwestie. Wil je donuts maken zoals in The Simpsons, Cosmopolitans drinken zoals de meiden uit SATC of spaghetti met balletjes eten zoals Lady & the Tramp, dan moet je zeker dit boek in huis halen.


Ik denk dat ik ga beginnen met de chicken noodle soup uit Kung Fu Panda. Ik zou alle dagen Noodlesoep kunnen eten en als ik het mij goed herinner is dit, volgens de film, de beste ooit.


1 opmerking:

  1. Zo grappig, ik leerde jouw blog onlangs kennen door je reactie op mijn blog en enkele dagen later blijkt dat we allebei het boek van Llith hebben gewonnen. Ik moet er nog over bloggen, maar ik ben er wel heel blij mee. Tzit tof in elkaar, vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen